Tijekom posljednjeg desetljeća društvene su mreže dramatično promijenile način komunikacije, postavši snažna globalna platforma za izražavanje ideja i mišljenja. Njihov meteorski uspon doveo ih je do toga da su utkani u naše svakodnevne živote, posebno mladih, a više nisu samo izvor zabave nego su se razvile u vitalne alate za poslovni rast i razvoj. Mnoge industrije danas koriste svoju moć preko društvenih mreža kako bi proširile svoj doseg i poboljšale svoje poslovanje.
Današnji međusobno povezani svijet naglašava neospornu važnost društvenih mreža. U njihovoj srži leži obrada informacija – kamen temeljac marketinga društvenih medija i kritična komponenta u području informacijskih znanosti. Ove digitalne platforme postale su nezamjenjivi resursi u mnogim gospodarskim sektorima, omogućujući besprijekornu razmjenu informacija i olakšavajući komunikaciju među korisnicima na bezbroj načina.
Društvene mreže imaju različite oblike, služe kao platforme ili web stranice koje imaju za cilj zbližiti ljude na temelju zajedničkih interesa. Njihova sama bit vrti se oko objedinjavanja korisnika oko određenih online usluga formiranjem virtualnih zajednica koje se aktivno uključuju u oblikovanje ovog digitalnog svijeta. Obilježja svih uspješnih društvenih mreža su inovativne metode i tehnike komunikacije, zajedno sa zajedničkim strastima koje dovode do uspješnih online zajednica. Kako se te grupe priključuju određenim društvene mreže, potiču sve veći interes i popularnost u ovom fascinantnom digitalnom svemiru.