Danas, u svijetu moderne tehnologije, sve je veća pozornost na kvalitetnom marketingu. Koliko god nam se čini da nije tako, nismo ni svjesni koliko prolaznih stvari u svakodnevnim aktivnostima nesvjesno oduzima našu pažnju i podsvjesno nas tjera da razmišljamo o istom. Marketing, kao snažan motor moderne potrošačke kulture, prožeo se u svaki aspekt našeg svakodnevnog života. Od odlučivanja koje proizvode kupujemo do oblikovanja naših percepcija i identiteta, marketing igra ključnu ulogu u utjecanju na naše izbore i iskustva.
No, koja je točno definicija marketinga?
Marketing je proces promicanja i prodaje proizvoda ili usluga, uključujući istraživanje tržišta i oglašavanje, kako bi se učinkovito dosegnuli potencijalni kupci, potaknula svijest o robnoj marki i ostvarila prodaja. Uključuje razumijevanje potreba i preferencija ciljne publike, stvaranje strategija za komuniciranje prednosti proizvoda i izgradnju odnosa s kupcima radi stvaranja dugoročne lojalnosti, te stvaranje svijesti potrošača i iniciranje interesa za proizvod ili uslugu kako bi se u konačnici ostvarila prodaja.
To je poslovna grana koja identificira, razvija i promovira proizvode ili usluge ciljanim kupcima. Krajnji cilj marketinga je stvaranje svijesti o brendu, izgradnja jakih odnosa s kupcima i povećanje prodaje za tvrtku.
Postoji nekoliko vrsta marketinga kao što su digitalni marketing, content marketing, inbound i outbound marketing, mobilni marketing i tradicionalni marketing. Marketinški stručnjaci obično rade s prodajnim timovima i kreativcima kako bi proveli učinkovite kampanje čiji je cilj povećanje prihoda.